הבחור שייקח אתכם לסיבוב בעולם

1

רוב לאטר (Rob Lutter) הוא כתב וצלם אנגלי. ב-2011 הוא עזב משרה מבטיחה בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע בלונדון, ויצא למסע מסביב לעולם. את מסעותיו הוא מתאר באתר ייעודיובאינסטגרם באופן שניתן להגדיר אותו רק כמטרת חיים.

3
מפת הטיול

עכשיו הוא מתרכז במשלחת ייחודית מטעם עצמו – The Lifecycle. זהו מסע של 30,000 ק”מ מסביב לעולם, המתקיים בסיבוב מעגלי. את מסעו חובק העולם הוא עושה באופניים, אוהל ומצלמה, כך הוא אומר. אנחנו מניחים שגם כסף נחוץ לו, אחרי הכל.

לאטר עושה את הדרך מאנגליה לניו יורק דרך 4 יבשות ויותר מ-40 מדינות. במהלך המסע הוא עושה גם מהלכים סביבתיים ותוך כדי הוא עושה גם צדקה ואוסף כספים באמצעות האתר והבלוג. צדקה זה טוב למדי אבל לי יש תחושה שזו דרך נוספת לממן טיול בסדר גודל כזה.

4
צילום: Rob Lutter
5
צילום: Rob Lutter
6
צילום: Rob Lutter

קיקסטארטר זינק להצלחתו על דברים דומים לאלה וסיבות לטייל הרי לא חסר.בהתחלה הוא אסף מים לפרויקט Water Aid הפועל למען משק המים העולמי. עכשיו הוא מתרים כספים לפרויקט המיחזור OCD Uk, שהיא קרן צדקה אנגלית.את המסע הוא משתף בכל הרשתות החברתיות, אבל אינסטגרם היא הזירה העיקרית של המסע המופלא שלו (קליק לחשבון האינסטגרם שלו), שם כבר יש לו למעלה מ-30 אלף עוקבים. אז הוא מטייל, מצלם, כותב, אוסף כסף ומתעד. לא מזיק שהוא חתיך כמובן.

2
צילום: Rob Lutter
7
צילום: Rob Lutter