לו היה לי אי ירוק בים

כרתים

מזה זמן מה אני במצוקת איים. חסרה לי השהיה על אי מוקף מים, ולא משנה הנוף על האי: צחיח או ירוק, מישורי או הררי, עבות יער או מכוסה במטעי זיתים – העיקר שיהיה זה אי מוקף ים ושטוף שמש עם חופים אקזוטיים או לפחות יפים במיוחד. השנה לא הייתי בחופשה שכללה אי. לא שאני מבקשת רחמים אבל אי לא היה בשום מקום בו הייתי.

וכך הגיע אליי, כאילו יש אוזניים ללב ולחשק, לינק לאתר מעולה לאיים. באתר, ממש כמו באתרי השכרת דירות, תוכלו לבחור לכם אי, לא פחות. ראשית, תבחרו האם ברצונכם לשכור אי או לקנות אי. אחר כך תבחרו לכם באיזו יבשת תרצו אותו, האם אתם רוצים אי שכולו עבורכם או רק וילה או מלון על אי, תגדירו טווח מחירים, תגדירו את רמת השירות (עם שירות או שממש יניחו לכם להיות בודדים על האי), תגדירו טווח סכומים שתרצו לשלם ללילה ותקבלו את כל ההצעות הרלוונטיות.

למשל, אם תרצו אי ביבשת הקלאסית, קרי אירופה, ויש לכם עד מליון דולר פנויים לכך, מה תקבלו? את האי דוריניש באירלנד, שמחירו 371,443 דולר ויש לו היסטוריה – יד שניה מחיפושית, שכן ג’ון לנון היה בעלים של האי בשלב כלשהו. האי מורכב משני ‘איונים’ המחוברים ביניהם ולוקח 15 דקות שייט מהחוף כדי להגיע אליו:

האי דורניש  מתוך אתר PIO
האי דורניש / מתוך אתר PIO

אבל אם אתם מחפשים משהו אקזוטי, למשל בקאריביים, המחירים אמנם יהיו יקרים יותר אבל יש אפשרות שתקנו את Little Gaulding Cay. המחיר הוא 750,000 דולר, שזה מחירה של דירת 3 חדרים בתל אביב, אם אתם מתעקשים דווקא לנסות ולחשב. התמורה שתקבלו כוללת אי בגודל 8 קמ”ר:

Little Gaulding Cay
Little Gaulding Cay מתוך אתר PIO

יש לנו הצעה מקורית לזוגות נישאים: במקום להזמין את כולם לגן אירועים לעוס ושיגרתי, קחו את המשפחה ואת החברים, לאי פרטי ביוון עם וילה מפוארת. יחד עם כרטיסי הטיסה, זה יעלה לכם פחות מהאנטריקוט המכובס של האולם. למשל, יש את האי עם הווילה הזו בפארוס ותמורת כ-1,500 דולר ללילה היא כולה שלכם:

אי להשכרה
אי להשכרה ביוון
אי להשכרה1
אי להשכרה ביוון

כמובן שיכולנו לתת כאן עוד ועוד דוגמאות שונות; עם ארמונות וללא עץ ירוק עלווה באופק, עם יער עד ועם מרינה עתיקה אבל אנחנו סומכים עליכם, שכמונו, תנדדו באתר הזה עוד ועוד ותפנטזו. אם תרצו, יש גם מגזין ייחודי.

(התמונות מאתר PIO)

את האתר מפעילה סוכנות PIO שהיא סוכנות נדל”ן בינלאומי לכל דבר ועניין. יש לאתר כ-5 מיליון מבקרים בשנה ו-50,000 מנויים קבועים ואם תרצו אי מסויים, מתווך מנוסה מהאזור יבוא לפגוש אתכם ולהראות לכם את האי. כן, משרד תיווך רק לאיים.

(עלה לראשונה באתר feeder.co.il ב-29.9.13)