מסביב לעולם עם חתול על אופניים

1

(פורסם לראשונה ב-27.2.12 באתר פידר)

טד – בחור עם תשוקה להרפתקאות וילדות מרובת נסיעות בכל רחבי הגלובוס, חיבה לכושר ולבעלי חיים – יצא למסע אופניים בצפון אמריקה. עד כאן הכל נראה הגיוני. מסע האופניים הראשון שלו הסתיים כשפגע בו ברק באמצע הדרך (אוהב הרפתקאות, כן?). במקום לוותר, אחרי החלמה קצרה החליט טד להמשיך בטיול. הטוויסט – הפעם הפך מסע ההמשך למסע הישרדות אל תוך נפשו שלו.

טד החליט להקדיש את החלק הזה במסע לפעילותו הקודמת ב”תנו לחיות לחיות” המקומי. מי שהצטרף למסע של טד הוא פיקאצ’ו, חבר משופם והולך על ארבע משכבר הימים. פיקה (שם החיבה של פיקאצ’ו) הוא אמנם חתול, כך כתוב בבלוג המתעד את קורותיהם (thetravelingkitty) אבל הוא משמש שגריר לחיות הנמצאות בבתי המחסה, ובינינו – הוא הסיבה לייחודו של הבלוג.

24

מצקצקי תופעת החתולים ברשת ודאי מרימים כאן גבה, אם כי חבריי דווקא יראו זאת כטבעי. אולם, יש כאן עניין שאפילו ‘חתולאית’ כמוני מרימה מולו גבה – כל מגדל חתולים יאמר לכם שהסבירות להסתובב עם חתול על אופניים בסיור מהסוג הזה, קשור ברצועה, הוא הדבר ההזוי ביותר שיש. חתולים הם לפני ואחרי הכל חיות טריטוריאליות. ביתם הוא מבצרם. ביקור שנתי אצל הווטרינר הוא סיוט של בעליהם.

כך, לדמיין חתול רוכב על אופניים בכל רחבי היבשת נראה, אם כך, כמו דבר פנטסטי:לראות חתול רגוע, קשור ברצועה ושוחה במים זה כבר ממש מדע בדיוני:ם עדיין לא השתכנעתם בייחודו של הבלוג, הציצו בתמונות הרבות שבו. גם אם אינכם חובבי חתולים יש סיכוי שהאיכות שלהן תדבר גם אל לבכם האנושי:

3

איפה עוקבים אחרי טד ופיקאצ’ו?

* בלוג הטאמבלר: thetravelingkitty.com

* עמוד בפייסבוק: facebook.com/Traveling.Kitty

* תמונות באינסטגרם: statigr.am/viewer.php#/user/40052142

* חשבון טוויטר: twitter.com/travelerkitty

* ערוץ ביו-טיוב: youtube.com/user/itwasstinky

* הדובדבן שבקצפת – תמונות דינמיות: thetravelingkitty.com/tagged/gif

והנה וידיאו תיעודי קצר, למי שלא מסתפק בתמונות הסטילס המקסימות:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=8t2VNLJQt5A]