ניהול פרויקט עם עמותה – 2 סוכר לבני משפחה מטפלים

בשנים האחרונות אני מנהלת את התוכן עבור מיזם “2 סוכר” – לבני משפחה עם סוכרת. המזים, מבית עמותת CareGivers Israel מיועדת לבני משפחה שבביתם ובין קרוביהם מטופלי סוכרת מסוג 2.

סוכרת מסוג 2 מוגדרת על ידי ארגון הבריאות העולמי כמגפה ובישראל, כך מעריכים במערכת הבריאות, כחצי מיליון מטופלות ומטופלים בסוכרת מסוג 2 ומכך, מיליוני בני משפחה שצריכים לאמץ הרגלי חיים בריאים יותר במשפחה, כדי להקל על בני המשפחה וכדי למנוע כניסה של עוד בני משפחה למעגלי הטיפול, שכן מחלה זו היא גנטית, פעמים רבות.

“שניים סוכר” הוקם כדי לתת את הכלים, התמיכה והמידע, שיקלו על המשפחה את החיים סביב שגרת המחלה, התמודדות עם אתגרי היומיום, שיפור איכות החיים של בני המשפחה המטופלים ותזכורת קבועה, שאת מסלול המחלה אפשר לנהל באופן נינוח ואפילו להקל עליה על ידי אימוץ אורח חיים נכון.

האתר והקבוצה הוקמו כחלק מהמענים של עמותת Caregivers לקידום ההכרה והשירותים לבני משפחה מטפלים. מיזם “2 סוכר” הוקם בתמיכתה של חברת MSD.

האתר, שכל תכניו נכתבו על ידי, הוא מגזין לחיים בריאים ונכונים יותר עבור כל המשפחה. במקביל, מנוהלת קהילה צומחת לבני המשפחה, יוצא ניוזלטר קבוע ומנוהלים קמפיינים שיווקיים לקידומם לכלל הקהל הרלוונטי.

זה האתר (יש קישור לקבוצה, הסגורה לחבריה בלבד) >>