רוצים להסתובב בעירום? הצטרפו למצעד הרחוב

3
show skin. no fur

עולם של קיומיות אחרת, יש מקום למלחמות מסוג אחר. במקומות שהמלחמה בקור החורף קריטית יותר ממצב הכור האיראני, יש אנשים שנלחמים בלובשי פרוות.

לישראלים, שמודדים 21 מעלות בעיצומו של חודש דצמבר, קשה להתחבר לקמפיין נגד פרוות. מצד שני, כל מי שחומל חיות ביומיום יכול להבין גם בלי דוגמאות, כמה אכזרית התעשייה הזו.

מי שמכיר את מחאת הארגון PETA נגד התעללות בבעלי חיים, יודע שהיא כוללת בחורות יפות ופעולות גרילה שמצטלמות היטב. לעומתו, הארגון הבינלאומי למען החיות Four Paws, נלחם כבר 20 שנה בזכויות בעלי חיים באופן כלכלי, מדעי, חברתי וסביבתי. במסגרת הקמפיין שלהם נגד שימוש בפרוות, הם הקימו את ה-Show Skin. No Fur – מצעד רחוב בעירום, שמתקיים כולו באינטרנט. ההפתעה – גם אתם יכולים להפגין ולהראות את הכל, כולל הכל, באופן אקזביציוניסטי מודע.

ויראליות מקסימלית

מדובר בקמפיין החמוד והאפקטיבי ביותר שראיתי ברשת לאחרונה. רוצה להשתתף ולהפגין תמיכה בעצומה נגד פרוות? תתפשט, אבל לפני כן תירשם לאתר:

2
show skin. no fur

אחרי שנרשמתם, תוכלו להרכיב לעצמכם דמות אוואטר מצויירת – לבחור צבע עור, תספורת (לא רק בראש), אף, עיניים ועוד, ופשוט להתחיל לצעוד ברחוב הווירטואלי, בו ממוקמים בנייני חברות ההלבשה שמשתמשות בפרוות החיות. לחיצה על אותם בניינים תחשוף בפניכם הסבר על “פישעה” של אותה חברה והסיבה בגללה יצאו למחאה נגדה.

התוצאה – עוד דמויות כמוכם מסתובבות ערומות לחלוטין ברחוב ועליהן אביזרים שונים. את האביזרים המדליקים: כובעים, תיקים, שלטים וכיו”ב, תוכלו גם אתם לקבל, אבל רק בתנאי שתשתפו את הדמות שלכם או את קריאות המחאה נגד החברות ברשתות החברתיות.

1
show skin. no fur

כל דמות שתצטרף בעקבות השיתוף שלכם תזכה אתכם בניקוד, ובכל מדרגת ניקוד תקבלו אפשרות לבחור עוד אביזר. בין הדמויות המאובזרות מתקיימת תחרות, ו-10 הדמויות המנוקדות ומכך גם המאובזרות ביותר – מאוזכרות ככאלה בחלק התחתון של האתר.

4
show skin. no fur

למה זה כל כך מוצלח? מטרה טובה – יש; משחק משעשע שקל להשתתף בו – יש; שיתוף והפצה ויראלית – יש; תיגמול – יש; עלות כלכלית – חד פעמית.

שורה תחתונה – 5 מתוך 5, כי איזה כיף זה להסתכל על אנשים ערומים, גם אם הם רק מצויירים, ואפילו יותר כיף לשחק בכאילו ועוד בשביל מטרות טובות.

ככה עושים אינטרנט טוב – מעבירים מידע, מפעילים אנשים, גורמים להם להפיץ את התכנים ועוד כשהם מחייכים כל הדרך. לא ייאמן.

* תודה לערן זהבי, שהביא את האתר עד אליי